Het is ook mogelijk om je pakketje op te halen bij ons Semko kantoor. Laat vooraf even weten hoe laat je komt dan zetten we het pakketje voor je klaar.
Een klacht indienen is niet leuk. Wij doen er dan ook alles aan om het zo goed mogelijk op te lossen. Daarnaast proberen we klachten te voorkomen door keihard te werken. We communiceren zo duidelijk mogelijk en maken veel foto’s van een product zodat je zeker weet dat wat je krijgt ook klopt met de verwachting die je hebt.
Een klacht kan je mailen naar info@semko.nl. We gaan zo snel mogelijk aan de slag om het probleem op te lossen. We reageren in elk geval binnen een week. Meestal veel sneller.
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, is het ook mogelijk om je klacht aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
IDEAL
IDEAL is het meest ideaal om te betalen. Het bedrag komt direct binnen en we kunnen aan de slag om het pakket samen te stellen.
Bankoverschrijving
Je kunt er ook voor kiezen om zelf het openstaande orderbedrag over te maken. Handig wanneer je de rekening gaat declareren of wanneer je gaat bestellen via school. Vermeld bij het overmaken altijd je ordernummer die je in de webshop krijgt.
Zodra je betaling door ons is ontvangen wordt de bestelling verzonden.
Ontzettend jammer wanneer je ergens niet tevreden over bent. Wij doen niet moeilijk over terugsturen. Je kan een product binnen 30 dagen naar ons terugsturen. Je krijgt nadat het bij ons is binnengekomen dan zo snel mogelijk (uiterlijk 14 dagen) je geld terug.
Er zijn een paar regels aan verbonden:
Ons adres
Onderwijsbureau Semko
Volthahof 2
8501 XP Joure
Beschadiging aan je product
Wij versturen alles met zorg en pakken de producten zorgvuldig in. Komt het product toch beschadigd bij jou uit de doos, dan is er wat misgegaan bij het vervoer. Stuur ons vervolgens foto’s van de beschadiging en van de doos. Ook een foto van het verzendetiket hebben wij nodig. Wij gaan contact zoeken met de vervoerder en vervolgens aan de slag om het probleem op te lossen.
Garantie
Op al onze producten geldt de wettelijke garantie. Dit houdt in dat een product moet doen wat je er redelijkerwijs van mag verwachten. Is er iets niet in orde met een door jou besteld product, neem dan contact met ons op via info@semko.nl. Wij overleggen dan met jou hoe we dit zo goed en snel mogelijk voor je oplossen. Indien nodig, sturen we je een vervangend artikel of onderdeel toe.
Maken wij fouten? Geef ons feedback. Wij zijn een lerende organisatie wat past bij een onderwijsorganisatie.
We maken onze eigen Semko producten. Dit is prachtig werk om te doen. We streven naar perfectie en dat betekent dat we veel overleg hebben en dat continu verbeteringen zien. Naast onze eigen producten hebben we ook leveranciers gevonden die passen bij Semko. Ze hebben producten die het onderwijs mooier maken. Met deze leveranciers hebben we een goed contact en samen vullen we onze webshop met producten waar we trots op zijn.
Alle producten testen we uit, maken we foto’s van en schrijven we teksten bij. Alles is met zorg uitgezocht.
Over het algemeen wordt een bestelling binnen een dag verwerkt. Wij bieden de bestelling dan aan bij PostNL. We hebben altijd een lichte slag om de arm om ruimte te houden. Maar weet dat we snel en efficiënt reageren en de bestellingen verwerken.
Je krijgt een mail met daarbij de factuur. Wanneer u een BTW factuur nodig hebt, u kunt altijd mailen en dan krijgt u deze zo snel mogelijk.
Ons doel is om het onderwijs mooier te maken. Daarom hebben we bij de meeste producten een PDF gemaakt met daarin suggesties beschreven om het product te gebruiken. Het is ter aanvulling op de bestaande handleiding. De PDF krijgt u via de mail.