Levertijd & verzenden

Nederland

  • Wij verzenden gratis vanaf € 39,00.
  • Is je bestelling lager dan € 39,00 dan rekenen we € 5,75 verzendkosten voor een pakket.
  • Is je bestelling lager dan € 39,00 dan rekenen we € 4,50 verzendkosten voor een brievenbuspakket.
  • Wij bezorgen jouw pakket binnen één tot twee werkdagen overal in Nederland.

BELGIE en DUITSLAND

  • Wij verzenden gratis vanaf € 60,00.
  • Is je bestelling lager dan € 60,00 dan rekenen we € 8,50 verzendkosten voor een pakket.

OVERIGE INFORMATIE M.B.T VERZENDEN

  • Wij versturen pakketten binnen Nederland met PostNL en binnen Europa met GLS. PostNL en GLS zijn twee van de drie grootste pakketdiensten van Europa en wordt ervaren als zeer betrouwbaar.
  • Via de Track & Trace is het pakket altijd te volgen. Je ontvangt een mail.
  • Wij bezorgen jouw pakket ook op zaterdag.
  • Jouw pakket is altijd te volgen via de website van PostNL.
  • Niet thuis? Stel zelf eenvoudig je gewenste bezorgtijd in. Let op! PostNL biedt pakketten nog maar 1 keer aan, daarna gaat het pakket naar het dichtbij zijnde post ophaalpunt. Daar blijft het 1 week liggen. Wanneer het pakket retour komt bij ons zijn de kosten voor het opnieuw aanbieden van het pakket voor de klant
  • Besteld op werkdagen voor 15.00 uur en betaald met iDEAL of bankoverschrijving? Wij bieden je bestelling, indien op voorraad, diezelfde dag nog aan bij PostNL/GLS.

Het is ook mogelijk om je pakketje op te halen bij ons Semko kantoor. Laat vooraf even weten hoe laat je komt dan zetten we het pakketje voor je klaar.

Klachten

We gaan het altijd oplossen

Een klacht indienen is niet leuk. Wij doen er dan ook alles aan om het zo goed mogelijk op te lossen. Daarnaast proberen we klachten te voorkomen door keihard te werken. We communiceren zo duidelijk mogelijk en maken veel foto’s van een product zodat je zeker weet dat wat je krijgt ook klopt met de verwachting die je hebt.

Een klacht kan je mailen naar info@semko.nl. We gaan zo snel mogelijk aan de slag om het probleem op te lossen. We reageren in elk geval binnen een week. Meestal veel sneller.

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, is het ook mogelijk om je klacht aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.

Betalen

Ideal en bankoverschrijving

IDEAL
IDEAL is het meest ideaal om te betalen. Het bedrag komt direct binnen en we kunnen aan de slag om het pakket samen te stellen.

Bankoverschrijving
Je kunt er ook voor kiezen om zelf het openstaande orderbedrag over te maken. Handig wanneer je de rekening gaat declareren of wanneer je gaat bestellen via school. Vermeld bij het overmaken altijd je ordernummer die je in de webshop krijgt.

Zodra je betaling door ons is ontvangen wordt de bestelling verzonden.

Ruilen of terugsturen

Wij doen niet moeilijk over ruilen

Ontzettend jammer wanneer je ergens niet tevreden over bent. Wij doen niet moeilijk over terugsturen. Je kan een product binnen 30 dagen naar ons terugsturen. Je krijgt nadat het bij ons is binnengekomen dan zo snel mogelijk (uiterlijk 14 dagen) je geld terug.

Er zijn een paar regels aan verbonden:

  • Verzegelde producten moeten verzegeld blijven. Een gebroken verzegeling kunnen wij niet terugnemen.
  • Terugsturen kost geld. Dit bedrag is voor eigen rekening.
  • Gaat er tijdens het terugsturen iets mis tijdens het vervoer dan is dit risico voor de koper. Het is dan ook handig om altijd een Track & Trace-code te vragen en deze te bewaren.
  • Stuur een product altijd terug in de originele verpakking. Doe er een briefje bij zodat wij weten dat jij het terug hebt gestuurd.
  • Een product terugsturen kan alleen door ons vooraf in te lichten. Dat kan door een mail te sturen of door ons retourformulier in te vullen.


Ons adres

Onderwijsbureau Semko
Volthahof 2
8501 XP Joure

Beschadiging aan je product
Wij versturen alles met zorg en pakken de producten zorgvuldig in. Komt het product toch beschadigd bij jou uit de doos, dan is er wat misgegaan bij het vervoer. Stuur ons vervolgens foto’s van de beschadiging en van de doos. Ook een foto van het verzendetiket hebben wij nodig. Wij gaan contact zoeken met de vervoerder en vervolgens aan de slag om het probleem op te lossen.

Garantie
Op al onze producten geldt de wettelijke garantie. Dit houdt in dat een product moet doen wat je er redelijkerwijs van mag verwachten. Is er iets niet in orde met een door jou besteld product, neem dan contact met ons op via info@semko.nl. Wij overleggen dan met jou hoe we dit zo goed en snel mogelijk voor je oplossen. Indien nodig, sturen we je een vervangend artikel of onderdeel toe.

Maken wij fouten? Geef ons feedback. Wij zijn een lerende organisatie wat past bij een onderwijsorganisatie.

fAQ

We maken onze eigen Semko producten. Dit is prachtig werk om te doen. We streven naar perfectie en dat betekent dat we veel overleg hebben en dat continu verbeteringen zien. Naast onze eigen producten hebben we ook leveranciers gevonden die passen bij Semko. Ze hebben producten die het onderwijs mooier maken. Met deze leveranciers hebben we een goed contact en samen vullen we onze webshop met producten waar we trots op zijn.


Alle producten testen we uit, maken we foto’s van en schrijven we teksten bij. Alles is met zorg uitgezocht. 

Over het algemeen wordt een bestelling binnen een dag verwerkt. Wij bieden de bestelling dan aan bij PostNL. We hebben altijd een lichte slag om de arm om ruimte te houden. Maar weet dat we snel en efficiënt reageren en de bestellingen verwerken.

Je krijgt een mail met daarbij de factuur. Wanneer u een BTW factuur nodig hebt, u kunt altijd mailen en dan krijgt u deze zo snel mogelijk.

Ons doel is om het onderwijs mooier te maken. Daarom hebben we bij de meeste producten een PDF gemaakt met daarin suggesties beschreven om het product te gebruiken. Het is ter aanvulling op de bestaande handleiding. De PDF krijgt u via de mail.

Open chat
1
Hallo, heb je een vraag of een opmerking?
We gaan snel reageren, misschien wel direct.
Druk op de knop en je kan een whatsapp bericht sturen. Let op we zijn geen computer.